Jag är förvånad

.. över att jag har fått 427 besök, eftersom jag knappt skriver på den här bloggen. Men så är det i allafall…. Jag har andra bloggar som knappt får några besök alls, men det är en blogg som är lite dold i bloggosfären. Skönt att ha sådana bloggar också. Min politikblogg som här huvudbloggen: Oväsentligheter får besök, men det är bara när jag länkar till DN eller SvD. Gott så! Har lite för många bloggar…. Men allt efter humör.

Har startat en blogg på forumet alltomskolan.se som startar på måndag. Vi får se hur det går och hur aktiv jag kommer bli. En helt annan typ av blogg än vad jag tidigare har publicerat.

Gör gärna ett besök…. blogg

Kommentera

