OM jag är … Ja…

Jag är mycket just nu, entusiastisk, pirrig, nervös, spänd och förväntansfull. Ibland känns det som om jag vill strunta i alltsammans och stanna hemma, gömma mig under sängen och slippa ge mig iväg … men jag vet att det är min gamla vanliga fobi som ger sig till känna.

456541_4746146.jpg

Sen är det väl alltid så när man skall iväg när man är mitt upp i något annat att det blir tvära kast. Ena dagen jobb med bedömningar, undervisning mm. och nästa dag ner i storstaden Athen som jag inte besökt på två år.

Kommentera

