Ibland gar inte allt som planerat

Ni som anda hittat hit … allt gar inte som planerat. Har inte forran nu kunnat na ett Internetcafe .. det har varit en det ena och en det andra som hant de ganger jag tankt att ga. Ibland trafikkaos, regn, aska, stangt internetcafe  mm … men det framsta skalet ar nog att det varit sa otroligt mycket att gora med de grekiska studierna. Jag har t.o.m pluggat grekiska pa alla helgerna.

Men nu sitter jag iaf pa Syntagma internetcafe efter att ha kopt bocker och nya skivor. En hel del har forandrats sen jag var har sist. De jobbar pa manga stallen och mycket har stangts. For ovrigt ar nog allt sig likt.

Vadret … no comments skulle jag vilja saga. Men det ar som det ar i oktober.. det kan inte alltid vara fint vader hela oktober. Berattar mer sen…

Har tagit en hel del bilder och det finns mycket att beratta, trots att jag egentligen bara har pluggat grekiska och observerat livet pa en skolgard i Athen … Men det ar val sa nar man ar har for sjunde gangen … det finns inte sa mycket nytt att se av det som kan vara intressant for andra att ta del av. Men vi far se nasta vecka.

Har levt utan internet i tre veckor…. det har gatt bra, men jag har en del mail att ga igenom nar jag kommer hem.

Och som vanligt kanns tiden sa mycket langre.

Geia sas

Tha doume!

Kommentera

