Önskemål uppfyllt?

Det har kommit önskemål om navigeringen på min blogg, bl.a svårigheten med tvåspråkigheten på den och jag har tagit bort det mesta nu och en ny blogg helt på grekiska är skapad Όπου η καρδιά μου είναι …. T.o.m. navigeringen är på grekiska så går ni in där är det rena grekiskan. Nu var jag väl rolig….!!!

För övrigt kan jag inte göra så mycket åt den design som är på de olika stilmallarna, men kanske det är tvåspråkigheten som fått vissa läsare att känna sig vilsna.

Men jag gillar förändring så det är ingen stor sak …

Gott Nytt År …. X

happy2.gif

4 reaktioner på ”Önskemål uppfyllt?

  1. Som sagt – utseendet var bra då men det ser fint och fräscht ut nu också.
    Och jo. Lättare att komma rakt in på senaste inlägg.
    Jag hoppas året börjat bra. (mitt började med en massa skit i bihålorna…)

  2. Har frågat andra också, men de har inte upplevt det på samma sätt, utom vad gäller tvåspråkigheten, som jag jobbat ett tag på att minimera… Men för övrigt är det samma typ av navigering… Men den här stilmallen är enklare .. kan bero på det oxå! Sen kanske du denna gång använde din länk på din blogg, vilken går direkt in till blogginlägg.

    Skit i bihålorna är inte att leka med. Jag fick ju den där RS-influensan i Grekland. Det är något mellan influensa och förkylning. Det tog tid att bli av med …

Kommentera

