Tragiskt

Jag är långt ifrån något fan av Britney Spears. Hon har väl gjort en del bra saker, t.ex. I´m not a girl men för övrigt har hon bara funnits där, utan att på något sätt förändrat mitt liv …

Men kan man låta bli att känna en viss sorg över hur illa det kan gå för en så ung människa som hade en sådan lovande framtid? Nu har det visst krisat riktigt ordentligt. här

När jag läser hennes eget uttalande över sitt eget missbruk – Ingen kan hjälpa mig, det är slut nu, sticker det till i mig som medmänniska. Hon är beroende av den starka dödliga drogen som är värre än amfetamin och kokain. Tänk att ha en sådan populäritet, så mycket pengar och så raseras allt …

What a waste!

Författare: Monika M Ringborg

Aspirerande författare och tidigare universitetslärare.

2 reaktioner till “Tragiskt”

  1. Precis vad jag har känt också. Hon har aldrig intresserat mig särskilt, men hon är en människa hon med och det är hemskt att även på avstånd följa hennes olycka. Hon har ju två små barn också. De behöver en frisk mamma.

Lämna en kommentar