Du är utmanad – min bästa bild

Inspirerad av olika fotopris vill jag starta en utmaning.

Här utmanar jag Isabella, Mymlan, Mamman, Mats och Ann-Marie Körling om att bestämma vilken som är deras bästa bild de tagit någonsin … hehe… inte så enkelt som man kan tro faktiskt …

Det här är iaf min bästa bild med tanke på att jag bor på tredje våningen. För er som inte läst min tidigare blogg, kan jag berätta att detta är grannens katt.

dscn2317_3.jpg

Publicera din bästa bild på din blogg, som du skall ha tagit själv.

Skicka sen utmaningen vidare till fem andra bloggare!

Pinga tillbaka till den som utmanat …

Tala om att bloggaren är utmanad genom att meddela på deras blogg om utmaningen.

Kanske vi kan få ett riktigt fint bloggarfotogalleri!

14 thoughts on “Du är utmanad – min bästa bild

  1. Bästa du,,, har ingen aning men jag antar utmaningen… väldigt svårt kommer det att bli … men nu tror jag att en kan passa… men det dröjer innan jag tittat igenom mina bilder… återkommer och pingar dig. Må det bästa. Din bild var fin…vilka kattögon. All o

  2. Wowsa. Får nog anpassa den här utmaningen lite. Är ingen flitig fotograf, men får väl leta lite…
    Den bästa bil jag nånsin tagit finns nog inte kvar, det försvann i nån datorkrasch. Men nåt ska jag väl kunna skaka fram…

  3. Datorkraschar är inte roliga … Mymlan… inte minnesbrist heller – hade en dator på jobbet som ibland hade minne och ibland inte…

    Tack lagprisflygbolag för att du berättar vad du tycker 🙂

  4. Jag antar utmaningen – men måste få lite tid på mig att fundera.

    Jag fotar ungefär 2000 bilder per år… Det har liksom blivit en del.

    Återkommer 😉

  5. Ps… Vad gäller datorkrascher…

    Jag är jätterädd om mina bilder. Liksom pappan som fotar minst lika mycket som jag.

    Det är en billig investering att köpa en extern hårddisk och köra backup på…

    Sedan finns det ju ”bildhotell” på nätet där man kan förvara bilder också…

    Bara som tips 😉

  6. Toppen Mamman …
    Det är som sagt inte så enkelt att bestämma … jag hade tur som kom på just den här bilden, för den var minst sagt oförutsägbar.

    Jo, bildhotell är en lösning!

Kommentera

