Bloggrullen

Har tagit bort några bloggare från bloggrullen. Det är dom som aldrig kommenterar hos mig eller dom som inte svarar längre när jag kommenterar på deras bloggar. I vissa fall har de tagit bort mig och i vissa fall finns jag kvar. Jag har varit dålig på att besöka andras bloggar på sista tiden. jag har varit dålig på att skriva bloggar själv också. Det är så många minst sagt trista saker som hänt, att jag tappat lusten helt enkelt. Och ju färre inlägg man publicerar, desto färre kommentarer kommer in och ju färre kommentarer desto mer tappar man lusten.

Men sluta blogga har jag inte gjort!

2 thoughts on “Bloggrullen

Kommentera

