Om Camilla Lindberg

Skrev i mitt inlägg igår att jag inte visste vem hon är och vad hon står för då bl.a. Mymlan hyllade henne. Har läst Camilla Lindbergs motivering till sitt NEj (SvD) och det som fastnar hos mig är hennes ord, som borde bli bevingade:

Om det inte spelade roll vem jag är och vilka idéer jag representerar hade riksdagen inte behövt bestå av 349 ledamöter. Det hade räckt med sju partisekreterare som träffas och avgör frågorna med olika antal röster efter senaste valutslaget.

Tänk så rätt hon har…. Hon besvarar min fråga om vad vi har riksdagsmän till – här


Stoppa FRA-lagen

2 thoughts on “Om Camilla Lindberg

  1. Jag har bara fått din senaste kommentar. Någon annan har jag inte sett alls.

    Jag vet inte var de hamnar kommentarerna. Men skicka om dem bara

    Trevlig midsommar

Kommentera

