Semestern slut

Sen en vecka tillbaka är min semester slut.
Om någon undrar varför det är en massa svarta dagar, så sitter jag och läser, planerar undervisning, läser studentarbeten och är på möten.

Uppe klockan fem idag

och iväg till första mötet som startade klockan nio. Då brukar jag sova sen ett antal veckor tillbaka. Ett möte som drog ut på tiden. Kom hem halv tre istället för det beräknade halv ett. Måste läsa en del … bloggandet får vänta några dagar till … iaf om allvarligare ting.

Och så är det mest bara en massa OS…. 😦

Kan egentligen inte bry mig mindre just nu.

Urtrist!


Därmed går jag över till Lektorio om allt som handlar om utbildning mm.

Kommentera

