Otroooligt!

Jag är fortfarande chockad över Anna Bergendahls framträdande i Idol08 (se AB)

Det är något överjordiskt med hennes röst. Vilken känsla, vilket djup och ja, och … ja … det går inte att beskriva med ord – lyssna istället här

Ge henne ett skivkontrakt på studs.

Fast då får vi iofs inte se henne i Idol.

Jisses!

3 reaktioner på ”Otroooligt!

  1. Onekligen en röst – och därmed ett framförande – som skiljer sig från mängden, menar jag även om jag aldrig ser idol. Får se om hon ”kommer fram” …. det fordras ju tyvärr mer än att sjunga bra och göra ett bra framträdande för att komma fram idag.

  2. Karitsia

    Jo, det återstår att se hur långt hon kommer. Men med tanke på rösten och på folks respons, så … men vi får se.

    Alltiallon
    Jo då, jag följer det varje år, liksom SYTYCD… det ses inte så väldigt seriöst av alla, men det struntar jag i. För de som inte ser på det eller följer en hel omgång vet ju inte att det för deltagarna är det blodigt allvar.

Kommentera

