Jag gillar Conan O´Brien

Har precis lämnat TVn efter att ha sett Idol och Fredag hela veckan. Idag var det mitt favorittema och idolerna gjorde bra i från sig. Lars åkte ut ikväll.

Och nu sitter jag och väntar på det som blivit höjdpunkten för mig varje kväll jag är vaken efter midnatt – Conan O´Brien. Tidigare tålde jag inte karln. Men nu är han en favorit. Jag gillar honom verkligen. Han gör mig på gott humör och då somnar jag fortare …

Och det var när det var författarstrejk som jag började titta på honom

Coonan Oooo Brien

40 days

Galning!

Kommentera

