Trevlig lördagkväll!

dscn3213

2 thoughts on “Trevlig lördagkväll!

  1. Lite irriterande att folk som skriver bloggar ska behöva i klartext uttala sin avsky för rasim och nazism. Läser man bloggen så an man väl konstatera vad för kuf författaren är? Hoppas tt ingen skulle komma på tanken att rasim och nazism skulle vara något som jag lierar mig med, för då har jag verkligen misslyckats med att presentea mig själv. Håller dock med att det finns en mörk bloggsfär som fler borde ta avstånd ifrån. Framförallt märks det i kommentarer osv. Jag har valt att radera de kommentarer på min blogg som är av nazistisk och rasistisk natur, trots att jag egentligen njuter av att argumentera mot den gruppen men min blogg är min och den vill jag hålla ren. Argumentera kan jag göra på andras bloggar, för där behöver jag oftast inte bli personlig. Underbar pelargon du har hittat.

  2. Jo Micael, det är lite irriterande och i vanliga fall skulle jag inte ha skrivit en rad. Men i det här fallet ville jag vara med att visa vilken kraft vi är.

    Pelargonen är min egen, från i somras då den stod i fullaste blom. Nu är det inte mycket med den. 🙂

Kommentera

