Lördagkväll snart igen

Veckorna går fort och snart är det lördagkväll igen. Jag har inte bloggat så mycket den här veckan. Förutom mitt jobb, har jag suttit på min fritid och skrivit en uppsats i Teoretisk filosofi som skall in nästa söndag. Satt hela fredagkvällen och halva natten. Men var tvungen att fortsätta idag, för jag hittade oklarheter. Ju mer jag skriver desto mer bedömer jag saknas.

Men ikväll skall jag göra annat. Måste jobba halva dagen i morgon med att fila på en powerpoint-presentation jag började på i går. Det är inte lika kämpigt som att skriva en uppsats i Teoretisk filosofi, men det tar tid och jobb är det. Någon gång måste man få vila också.

Min lördagsbild blir denna:

rscn0599_1

2 thoughts on “Lördagkväll snart igen

Kommentera

