Lite statistik som omväxling

Följande sökord har jag funnit (se nedan). Det som förvånar mig är att jag finns på femte plats mellan sopberg och medicin. Vet inte hur jag skall tolka det 🙂  Men att Blondinbella finns på 1, 2, 8 och 10 plats förvånar mig icke. Ett inlägg har jag skrivit om henne och det ligger på andra plats med 2017 besök. God fortsättning 2007 ligger på första plats. Har gjort under hela året. Kanske jag skall skriva mer om Blondinbella och önska folk gott – skulle säkerligen öka besöksfrekvensen på den här bloggen.

Hittade en intressant länk i referrers idag och upptäckte att Regeringskansliet har ”övervakat” min blogg eller är det bara någon som är allmänt intresserad. HÄR Inte så ofta, men lite då och då. Ja ni är så välkomna! Utbildningsdepartementet kan ju besöka Lektorio och få lite tips … hehe.

I morgon blir det nog årskrönika!

Tio i topp

blondinbella italien 517
blondinbella övergrepp 255
a history of sex 232
sopberg i havet 122
monika ringborg 121
medicin på nätet 114
piratbay 100
blondinbella våldtagen 99
engla louise 90
blondinbella våldtäkt 64

Författare: Monika M Ringborg

Aspirerande författare och tidigare universitetslärare.

Lämna en kommentar