Nyöppnad blogg

Ja, nu har jag stängt min mer seriösa blogg, Lektorio – tycker till, om utbildningspolitik och annat som har med skola att göra. Och öppnar min gamla blogg om politik. Det var under FRA-debatten som den var mest intensiv, både vad gäller inlägg och kommentarer. Det är en ganska blandad kompott i den här bloggen och jag låter allt vara kvar. Det är för många inlägg med kommentarer, för att jag skulle vilja ta bort den. Men när jag läser vissa inlägg idag kan jag se att jag var ganska arg ibland. Har lugnat ner mig betydligt. Politiken är inte lika brännbar idag som den var då, så tillvida att bloggosfären samlades kring en enda fråga – FRA eller inte FRA. Det var frågan under en het sommar.

Författare: Monika M Ringborg

Aspirerande författare och tidigare universitetslärare.

Lämna en kommentar